سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد اندر احوال خیال ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد
سرخط خبرها

شهید سلیمانی فرمانده گام دوم انقلاب

  • کد خبر: ۹۴۴۵۵
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
شهید سلیمانی فرمانده گام دوم انقلاب
سردار سیدهاشم غیاثی - فرمانده سپاه امام رضا (ع)

۲ سال از نیمه شب غم انگیز عروج قاسم سلیمانی عزیز می‌گذرد. اکنون، اما آن روز‌های سخت، آن قهقهه مستانه شیاطین در شادی ترور سردار بزرگ مقاومت و اشک‌های صبح جمعه مردمی که ناباورانه به صوت حزین قرآن تلویزیون و نوار سیاه عزای آن خیره شده بودند، جای خودش را به قدرت نمایی شکوهمند حضرت حق در عزیزکردن بندگان مخلصش و تبدیل کردن شهید سلیمانی به فرمانده معنوی و پیشران گام دوم انقلاب داده است.

شهید سلیمانی عزیز امروز همچنان فرمانده میدان است. او که سال‌های عمر مبارکش را در ۴۰ سال اول انقلاب به مجاهدت مخلصانه در عرصه تثبیت انقلاب اسلامی و ایجاد جبهه مقاومت گذرانده بود، امروز به فرمانده الهام بخش گام دوم انقلاب تبدیل شده است.

شهادت او سال‌ها تلاش دشمن و غرب زدگان داخلی برای بزک کردن و تطهیر چهره آمریکا را بی اثر کرد و به نسل‌های جدید انقلاب دلیل کافی و روشن برای نفرت از آمریکا و شناخت ماهیت حقیقی دشمن داد. محبوبیت و عزت ناشی از اخلاص او برای نسل‌های نقش آفرین گام دوم، درس مدیریت مخلصانه و مؤمنانه است.

پیروزی‌های بی نظیر و معجزه وار او در جبهه مقاومت، به نسل چهل ساله دوم انقلاب درس نهراسیدن از دشمن و ایمان مطلق به نصرت پروردگار و «ما النصر الا من عندا...» می‌دهد. در مقابل مکر دشمن و امواج مهیب فتنه‌ها و تردید‌ها که ولایت را به عنوان ستون خیمه جامعه اسلامی هدف قرار داده اند، ولایت مداری عاقلانه و عاشقانه او که با همه وجودش ممزوج شده بود، باطل السحر شیاطین برای جدایی افکندن بین امام و امت است.

امروز به برکت سال‌ها مجاهدت خستگی ناپذیر و فداکارانه او، نسلی شکل گرفته است که به تبعیت از او به کار جهادی و مؤمنانه عشق می‌ورزد و زندگی اش را وقف این راه نورانی می‌کند. سرانجام در روزگاری که دشمن به دنبال ایجاد نفرت و شکاف‌های اجتماعی است، محبت پدارنه و عمیق او در مقابل صنوف مختلف اجتماع، مکتب حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.

آری! دشمن در خواب آشفته اش به دنبال حذف فرماندهی بود که سال‌ها در میدان جنگ از او شکست خورده بود، غافل از اینکه مکر خدا بر مکر دشمن غالب و درحال ارتقای قاسم سلیمانی از یک فرمانده نظامی به یک رهبر الهام بخش تمدنی بود. خوشا به سعادت او و به روح مطهرش که در هزاران مجاهدت و نبرد‌های سخت و نرم حلول کرده و تا روز فتح نهایی در میدان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->